فن ومنوعات

أغنية ضيعنا…عمر كمال يحتفل بوصول أغنيته لـ 3 ملايين

عمر كمال يحتفل بأغنية ضيعنا

طرح عمر كمال أغنيته مع المطرب عبد الباسط حمودة التي تحمل أسم ضيعنا عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات يوتيوب وحققت الأغنية 3 ملايين خلال 3 أيام.

إيمان عبد العاطي

احتفل المُطرب عُمر كمال بوصول اغنيته ضيعنا إلى ٣ مليون مُشاهدة خلال ٣ ايام حيث نشر على صفحته الرسمية على الفيس بوك (صورة له و علق عليها قائلاً الحمدلله ٣ مليون في ٣ ايام لأغنية ضيعنا) .

و اغنية ضيعنا لكلاً من المغنيان عبدالباسط حمودة و عمر كمال و من كلمات عمر قطب،مصطفى الجن،اسلام المصري و من ألحان عمرو قطب، و اسلام المصري و من توزيع اسلام شيبسي.

و من كلمات الاغنية شبعانين و عنينا مليانة مش محتاجين من حد إعانة و اللي في جيبنا لو كان لينا كان زمانا ملوك بأمانة ضيعنا ياما كتير فلوس لتاكلها نار و لا حتى سوس لا القرش على في يوم مقامنا و لا خلانا على الناس تدوس

و نشر المُطرب عمر كمال منذ ساعات صورة له من مكه المُكرمة يُعلق عليها قائلاً بوست( هكتبه عشان اختم بيه اليوم الحلو ده شهر ١ السنة اللي فاتت ٢٠٢٠ ، كان عندي شغل في جدة و كنت لسه مش معروف زي دلوقتي خالص و ربنا كتبلي و عملت عُمرة ، وقتها كان قبل شهرين من الكورونا قبل الدنيا ما تقفل كلها ، المهم روحت و قعدت قدام الحرم و دعيت ربنا بكل حاجة نفسي فيها ، قولتله يارب نفسي اخش السعودية بدعوة رسمية و أجي مهرجان كبير و صوتي يبقي مسموع).

وتابع حديثه قائلاً(قولتله يارب نفسي أركب عربية كدة ، قولتله يارب نفسي أسكن في المنطقة كدة ، قولتله نفسي و نفسي و نفسي و نفسي ، وأقسم بالله مفيش حرف واحد طلبته ألا و أتحقق أكتر من اللي طلبته و زيادة ، و السنادي روحت السعودية تاني بوضع تاني و في ظل كل الظروف و العقبات ربنا كتبلي تاني أروح وازور الحرم ، اللهم لك الحمد و الشكر يارب و دعواتي المرادي تتحقق كلها و اجي السنة الجاية بدعوات جديدة).

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى